Ano falangista en Muros no ano 1937

p/ Manuel Lago Alvarez

Esta foto correspondese con un acto público que se celebrou en Muros, en xuño do ano 1937, no que se lle dou o nome de Plaza de José Antonio Primo de Rivera, a actual Praza de Galicia. (praza do mercado). O acordó foi adoptado polo pleno do concello na sesión de data 25 de abril de 1937, a instancia do jefe local de Falange, don Alejandro Goyanes, que é a persoa que se dirixe ao público dende o balcón e que según os datos de que se dispoñen, era naquel intre rexistrador da propiedade de Muros. Na foto, ademáis do citado orador, aparecen diferentes persoeiros da Vila, entre eles o alcalde don Adolfo del Sel Portillo e o cura párroco, Don Ramón García Longo. Da acta do pleno recollemos o texto do acordo:
.
Y la Corporación municipal estimando justa y acertada la pretensión de que se acaba dar cuenta, acuerda `por unanimidad variar el nombre con que figura la Plaza de la Libertad de esta Villa, instituyéndole con el de Plaza de José Antonio Primo de Rivera, facultando al Sr. Alcalde para la adquisición de la placa o placas necesarias y su colocación.

Picture1

Anuncios

Acerca de themurostimes

“THE MUROS TIMES” non se responsabiliza nin se identifica coas opinions verquidas por parte dos seus colaboradores nos materiais publicados.
Esta entrada fue publicada en Historia y etiquetada , . Guarda el enlace permanente.

Deixa un comentario

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s